معرفی کتاب محدودیت صفر  

کتاب محدودیت صفر  کلیدی است که زندگی شما را به سوی یک جهان جدید از امکانات و موفقیت باز می‌کند،جهانی با محدودیت‌های صفر.

آیا آماده هستید که از محدودیت‌ها خلاص شوید و در زندگی‌تان معجزه کنید؟ فلسفه هوپونوپونو به  شما ابزارهایی که برای خلاص شدن از موانع و گشودن خود در برابر امکانات نامحدود زندگی لازم دارید را معرفی می کند.

اجازه ندهید ذهن ناخودآگاه تان تلاش‌های شما را تضعیف کند. شما بیش از آنچه تصور می‌کردید بر آن کنترل دارید.

هوپونوپونو یک روش خودیاری است که برای دوران مدرن به روز شده است و موانع ذهنی را که راه شما را مسدود می‌کند برطرف می‌کند و ذهن شما را برای یافتن راه‌های جدید و غیر منتظره برای دستیابی به خواسته‌های خود از زندگی آزاد می‌کند. این روش نه تنها موثر است ، بلکه هم در زندگی حرفه ای و هم شخصی‌تان معجزه می‌کند .

در کتاب محدودیت صفر، جو ویتال با روش منحصر به فرد و موفق خود‌، طرز فکر شما را تغییر می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بیشتر از آنچه فکر می‌کردید بتوانید در زندگی به دست آورید.

شکستن محدودیت ها در خلاصه کتاب محدودیت صفر

نکات کلیدی کتاب

  1. برای آزاد کردن انرژی سمی‌ و اجازه دادن به کار الهی در درون تان، از “هوپونوپونو “‌، یک فرایند شفابخش در‌هاوایی استفاده کنید.
  2. برای دستیابی به “حالت صفر” که در آن جریان الهام و معجزه اتفاق می‌افتد‌، از روش‌های “خود-دندانی” استفاده کنید.
  3. الهام‌ها در واقع پیشگویی‌هایی هستند که قرار است رخ دهند.
  4. زندگی با الهام را انتخاب کنید و ذهن خود را از خاطرات دردناک پاک کنید.
  5. وقتی با شخص دیگری مشکل دارید‌، واکنش شما ناشی از یک خاطره دردناک است که باید آن را حذف کنید.
  6. پاک کردن خود از طریق عشق و بخشش به شما این  امکان را  می‌دهد که جهان را شفا دهید.
  7. دستیابی به حالت صفر به این معنی است که می‌توانید هدایای نامحدودی از قدرت الهی دریافت کنید.
  8. همیشه بر اساس ایده‌ها و فرصت‌هایی که قدرت الهی به زندگی‌تان می‌فرستد، عمل کنید.

اگر به خواندن کتاب‌های خودیاری که از فلسفه و خرد باستان کمک گرفته اند، علاقه دارید با کلیک بر روی لینک زیر می توانید یکی از برترین کتاب‌ها در این زمینه را مطالعه نمایید.‎

 

خلاصه کتاب محدودیت صفر

محدودیت‌ صفر توسط جو ویتال و دکتر ایهالاکالا هو لن در مورد یک سیستم مخفی که سابقا در هاوایی برای حل مشکلات زندگی به کار برده می‌شده به نام هووپونوپونو‌ بحث می‌کند که توسط مرحوم مورنا، استاد هووپونوپونو به صورت مدرن تبدیل شده است‌. وی در سال ۱۹۸۳ توسط قانونگذار ایالت‌هاوایی به عنوان گنج زنده ایالت‌هاوایی انتخاب شد. محدودیت‌های صفر شکل ساده شده از آموزش اصلی است.

کتاب با جستجوی دکتر جو ویتال برای یافتن شاگردی از مورنا به نام دکتر ایهالاکالا هو لن شروع می‌شود. داستان‌هایی در مورد اینکه چگونه دکتر لن یک بخش کامل از جنایتکاران خشن و خطرناک روانی را در‌هاوایی شفا داده بود‌، وجود داشت‌. تا حدی که این بخش روانی بسته می‌شود زیرا همه بیماران به طور معجزه آسایی درمان شده بودند!

ظاهراً بیماران اکنون زندگی عادی دارند. بخش شگفت انگیز این است که دکتر لن بیماران را بدون هیچ گونه صحبت و ملاقات با آنها بهبود داده است. او از روندی استفاده می‌کرد که شامل “پاکسازی” افکار و خاطرات می‌شد در حالی که روزانه پرونده‌های بیماران را از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۷ بررسی می‌کرد.

هووپونوپونو‌ چیست؟

دکتر هو لن توضیح می‌دهد که  “به زبان ساده‌، هووپونوپونو به معنی” درست کردن ” یا “تصحیح خطا ” است. “هوو” در‌هاوایی به معنی “علت” و پونوپونو به معنی” کمال” است. به گفته‌ هاوایی‌های باستان‌، خطا ناشی از افکاری است که با خاطرات دردناک گذشته آلوده شده اند.

هووپونوپونو راهی برای رهایی از انرژی افکار دردناک یا اشتباهاتی که باعث عدم تعادل و بیماری می‌شود‌، ارائه می‌دهد. به طور خلاصه‌، هووپونوپونویک فرایند حل مشکل است. اما کاملاً در درون فرد انجام می‌شود.

فلسفه هووپونوپونو در خلاصه کتاب محدودیت صفرهووپونوپونو به روز شده‌، فرآیند توبه‌، بخشش و تبدیل‌، یک درخواست برای عشق است تا باطل و جایگزین انرژی‌های سمی‌ با خود شود. عشق با جریان یافتن در ذهن‌، از ذهن معنوی‌، یعنی ناخودآگاه شروع می‌کند. سپس جریان خود را از طریق ذهن روشنفکر‌، به ذهن آگاه ادامه می‌دهد و آن را از انرژی‌های منفی رها می‌کند. سرانجام‌، دوباره به ذهن عاطفی‌، ناخودآگاه‌، منتقل می‌شود و آن را از افکار احساسات سمی‌ خالی می‌کند.

هووپونوپونو یک هدیه عمیق است که به فرد امکان می‌دهد با قدرت الهی درونی رابطه ای موثر برقرار کند و یاد بگیرد که در هر لحظه بخواهد می‌تواند خطاهای درون فکر‌، گفتار‌، عمل را  پاک کند. این فرایند اساساً مربوط به آزادی است‌، آزادی کامل از گذشته.

همچنین اشاره می‌شود که هووپونوپونو در مورد بازگشت به حالت خالی یا حالت صفر است،حالتی که هیچ چیز در آن وجود ندارد و همه چیز ممکن است. بدون افکار‌، مشکلات‌، خاطرات و باورها.

محدودیت صفر چیست؟

محدودیت‌های صفر در مورد بازگشت به حالت صفر است‌، جایی که هیچ چیز وجود ندارد اما همه چیز ممکن است. در حالت صفر هیچ یک از افکار‌، کلمات‌، اعمال‌، خاطرات‌، برنامه‌ها‌، اعتقادات یا هر چیز دیگری وجود ندارد. هیچی.

هنگامی‌که در حالت صفر هستید و محدودیت‌های صفر وجود دارد‌، هیچ کاری انجام نمی‌دهید مگر آنچه برای شما وجود دارد.

درکتاب توضیح داده می‌شود که در دل همه پاک هستیم‌، بدون برنامه‌، خاطره و حتی الهام. این حالت صفر است در آنجا محدودیت صفر وجود دارد. اما همانطور که زندگی می‌کنیم‌، برنامه‌ها و خاطرات را می‌گیریم‌، درست مانند برخی از افراد که سرما می‌خورند. ما هنگام سرماخوردگی بد نیستیم‌، اما برای تمیز کردن آن باید هر کاری لازم است انجام دهیم. راه خلاص شدن از این برنامه ها فرآیند رسیدن به محدودیت صفر یا تمیز کردن است.

روش تمیز کردن ذهن 

در ادامه روش تمیز کردن دکتر هو لن که به صورت بیان چهار عبارت ساده شده است را بیان می‌کنیم. این روش بسیار ساده است کافی است این چهار عبارت را بارها و بارها‌ و بی وقفه بگویید و آنها را قدرت الهی خطاب کنید.این چهار عبارت عبارتند از:

“متاسفم.” “لطفا من را ببخشید.” “متشکرم.” “دوستت دارم.”

متاسفم 

– برخی معتقدند که “من معذرت می‌خواهم” ترجمه بهتری از مفهوم اصلی‌ هاوایی است. اما در واقع ما از مشکلاتی که وجود دارد یا قرار است در آگاهی مان رخ دهد، عذرخواهی می‌کنیم.

لطفا من را ببخشید

– می‌پذیرید که شما عامل جهان فیزیکی هستید که توسط افکار خود تحقق یافته است و از خداوند درخواست بخشش می‌کنید.

متشکرم

– شما از اینکه مسئله به بالاترین منفعت همه مشارکت کنندگان حل می‌شود ابراز سپاس می‌کنید.

دوستت دارم

-این عبارت دوباره شما را به قدرت الهی و حالت صفر متصل می‌کند.

روشی که توسط جو ویتال و دکتر لن به نام محدودیت صفر آموزش داده می‌شود‌، فرایند اصلی را به یک مانترا ساده می‌کند که باید هر روز بارها و بارها تکرار شود. تا تاثیرگذاری آن به صورت پاکسازی مداوم درآید. و در نهایت حتی ناخودآگاه هم تمیز کردن را به طور خودکار انجام دهد. یعنی حتی زمانی که شما در خواب هستید.

روش تمیز کردن در خلاصه کتاب محدودیت صفر

منبع: ذهن